Hårdrocks-semester!!

Det verkar som det största inslaget på vår semester i år är hårdrock, eftersom vissa i familjen har införskaffat sig biljetter till några konserter i sommar och det va ju inte allsång på Skansen direkt. (tack o lov) Nej det är biljettsläpp på The Big Four i dag och sonen stod förstås i den kön och handlade biljetter till sig och farsgubben,  jag klarar mig utan…
Metallica är väl de absolut största favoriterna hos sonen och jag kan hålla med att de är riktigt bra, många låtar lyssnar jag gärna på men inte en hel konsert. Hans andra favoritband är Iron Maiden, som det redan finns biljetter inköpta till och dessa båda konserterna är i Göteborg och Maiden är den 1 juli och Metallica  3 juli, dumt att åka flera gånger i veckan så nu letar jag boende i Göteborg, så tar vi en liten semstertripp samtidigt
undrar bara vad jag och lilla vovven ska hitta på medan de andra är på konserter kanske slappa och måla akvareller vid havet…

Jag tror att vi inte blir ensamma i Götet den 1-3 juli


Detta inlägg publicerades i musik, Personligt, Vardag och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar